Monday, November 19, 2007

SANSWE 2007

Sultan Hassanal Bolkiah Institute of Education Annual National Seminar/Workshop on Education 2007.
'Current Trends and Practices in Teacher Education'
Universiti Brunei Darussalam
19-21 November 2007

Terima kasih. Tadi awda sudah mendengar pembentangan bertajuk 'Blog dalam pendidikan: Pengalaman 9186/1 PTEB'.
Awda dijemput untuk menggunakan kemudahan komen jika awda ada sebarang pertanyaan atau saranan.

Sekali lagi, terima kasih.

Aliamat Omar Ali
Jabatan PendidikaN Bahasa,
I.P.S.H.B.
Jabatan Pengajian Melayu,
P.T.E. Berakas.

3 comments:

Anonymous said...

Tahniah kerana telah berjaya mengungkayahkan projek yang mudah tetapi berkesan. Ini memberikan saya ide untuk melakukan sesuatu yang sama dengan para murid/pelajar saya. Terima kasih kerana mengongsikan pengalaman bersama. All the best for the future.

9186/01 said...

Terima kasih Cg Hj Asmadi. Jika abiskita ada komen atau cadangan, jangan segan untuk kongsikannya dengan pelajar-pelajar PTE Berakas saya.

Cg Aliamat

9186/01 said...

Saya akan masukkan slaid pembentangan saya di sini (dalam posting ini menggunakan slideshare.net) sedikit masa lagi.